2011. december 29., csütörtök

Gainward Rampage 700 - Jelenlegi ára: 40 000 Ft

 
 Eladó vállt ez az önmagában is brutális teljesítményre képes grafikus kártya.
 Én a harmadik gazdája vagyok, 2008. 12. 19. én lett vásárolva, mivel 3 év gari volt rá, ez sajnos idén lejárt.
 Nincs olyan játék amit ne vinne full hd -ban bár mekkora felbontásban, a hűtése egyedülálló , ugyan is a processzormag
 közvetlen egy gázcsöves hűtőnek adja le a hőt amit a ventik hatékonyan le tudnak hűteni, így ebböl az következik, hogy
 amíg nem kap a kártya komolyabb terhelést, észrevétlenül teszi a dolgát (internetezés közben) ami nem egy utolsó
 szempont azoknak akit zavar a kártya hangja. Minden tartozéka megvan, én egy Corsair 620w-os táppal használom
 ez sajna minimum kell neki, mert terhelés alatt megeszi a 400w-ot is, de a teljesítménynek ára van.
 Ami még lényeges lehet, hogy legalább core 2 duó proci az amivel ki lehet használni ezt a teljesítményt.
 Remélem gondos gazdája lesz, én is vigyáztam rá a garancia matricák a helyükön, ez is jelzi hogy nem volt szétszerelve
 buherálva, de viszont rendszeresen takarítva a portól.
 


Jelenlegi ára: 40 000 Ft

Az aukció vége: 2012-01-06 12:12
. Gainward Rampage 700 - Jelenlegi ára: 40 000 Ft

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése